Termeni de livrare produse Funplay

Posted by John Doe 09.07.2017 0 Comment(s)

 

Funplay DELIVERY

Timpul de livrare este supus confirmării de primire de către FUNPLAY, aprobării comenzii şi disponibilităţii în stoc. Produsele achiziţionate de la FUNPLAY în mod normal ar trebui să fie livrate între 4 şi 8 săptămâni.

Produsul comandat este primit la sediul Clientului prin curier. Costul transportului va fi suportat de Client şi specificat pe site-ul nostru pentru aprobare. Daca un Client comandă prin telefon sau e-mail, FUNPLAY il va informa pe acesta despre costul transportului. Tarifele pot varia in funcţie de greutate sau volum. În cazuri excepţionale, transportul poate fi gratuit.


 

Toate plăţile trebuie să fie făcute prin transfer bancar. Plata prin bancă trebuie să fie în conformitate cu factura şi ar trebui de preferat să fie trimise la FUNPLAY, prin fax sau e-mail. Nici o altă metodă de plată nu este acceptată. Clientul este de acord să anunţe FUNPLAY în termen de şaizeci (60) de zile în caz că apare vreo modificare între sumele plătite şi extrasul de cont al Clientului. Dacă FUNPLAY nu primeşte plata, Clientul acceptă că acest ordin nu este valabil şi va fi automat suspendat. Plăţile parţiale nu sunt considerate plăţi, dar avansurile se vor desfăşura până la plata integrală, dar nu mai mult de treizeci (30) de zile de la primul avans. Nicio procesare a comenzilor nu va începe înainte de plata integrală. La expirarea acestei perioade, sumele vor fi rambursate în avans. Clientul este responsabil pentru plata oricăror taxe, impozite cu valoare adăugată sau alte achiziţii ale sale, de către bancă sau de către terţi. FUNPLAY nu va fi responsabil pentru orice sume neautorizate facturate în contul Clientului de către un terţ.


 

Timpul de livrare poate varia, în limitele afişate de FUNPLAY, însa întârzierile minore nu sunt de esenţă şi nu se acceptă responsabilităţi pentru întârzieri minore la livrare, precum şi orice dispoziţie pentru penalităţi de întârziere la livrare este exclusă.

În cazul întârzierilor majore, compensări de întârziere pot fi solicitate de către FUNPLAY, justificate corespunzător, însa în toate cazurile nu mai mari de 10% din valoarea comenzii de produse, oferite ca discount suplimentar.

 

FUNPLAY RETURNARE PRODUSE

Funplay RETURNARE PRODUSE

Clientul poate solicita returnarea produselor în următoarele situaţii:

• Produsul nu este conform cu specificaţiile. Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile, Clientul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii.

• A fost livrat un Produs greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Clientul va refuza recepţia.

Produsul comandat este primit la sediul Clientului prin curier. Costul transportului va fi suportat de Client. În cazul în care Clientul comandă prin telefon sau e-mail, FUNPLAY va informa Clientul despre costul transportului. Tarifele pot varia în funcţie de greutate sau volum. În cazuri excepţionale, transportul poate fi gratuit.


 

FUNPLAY va confirma problema si numai in acest caz, va propune fie înlocuirea cu un alt produs fie rambursarea. În cazul in care Clientul prefer înlocuirea produsului cu un produs de o valoare mai mare, acesta va plăti diferenţa de preţ, în timp ce, dacă valoarea este mai mică atunci Clientul va primi rambursarea diferenţei împreună cu noul produs. Costurile de transport pentru returnare şi înlocuire, acolo unde este cazul, vor fi suportate de către Client.

Pentru informaţii sau asistentă suplimentară în alegerea produselor, plasarea unei comenzi, rezolvarea problemelor legate de transport, lămurirea problemelor de returnare sau garanţie, vă rugam sa ne contactaţi prin telefon sau e-mail la contact @ funplay.ro. Echipa FUNPLAY este disponibilă de Luni – Vineri, 09:00-17.00, cu excepţia sărbătorilor legale.