trafic ranking Statistici web
 
 
 

SITE NOU !

***Perioadă de Testare***

Așteptăm comentariile voastre! !

 
1. Pot trimite comanda prin e-mail?

Desigur, acceptăm comenzile prin e-mail. Cu toate acestea, transmiterea de informaţii personale prin intermediul e-mailului nu se realizează mereu în condiţii de siguranta şi de securitate şi de aceea ne puteţi contacta şi prin telefon la +4021 223 00 68. Programul nostru de funcţionare este de Luni pana Vineri, între orele 9:00 - 17:00 (cu excepţia sărbătorilor legale).

2. Locuiesc în afara ţării (România), pot comanda de la FUNPLAY?

Da. Livrăm şi în afară ţării.(România)

3.Ce modalităţi de plată pot utiliza?

Plăţile trebuie efectuate prin bancă. În rare cazuri acceptăm şi plata la livrare.

4. Produsele mele vor arata exact ca în imagine?

Încercăm să vă oferim cele mai bune imagini posibile, cu toate acestea, produsele reale pot arata diferit faţă de elementele din imagine.

5. Când va fi livrată comanda mea?

Scopul nostru este de a procesa şi de a expedia toate comenzile produselor disponibile în termen de 3-4 săptămâni de la plată. Pentru comenzi primite la sfârşit de săptămână şi în sărbători legale, comanda dumneavoastră va fi procesată în termen de 24 ore, următoarea zi lucrătoare, pentru confirmarea disponibilităţii mărfurilor. O notificare prin e-mail, care va confirma comanda dumneavoastră ca fiind aprobată şi ulterior livrată după efectuarea plăţii, împreună cu un număr de urmărire, va fi trimisă la scurt timp după ce comanda dumneavoastră a fost procesată.

6. Când voi primi comanda mea?

Transporturile sunt efectuate prin intermediul Curierului. În majoritatea cazurilor, vă puteţi aştepta să primiţi comanda în termen de 1-2 zile lucrătoare sau mai puţin, bazat pe nivelul de servicii de transport aplicate.

7. Cât costă livrarea pentru comanda mea?

Costurile de transport şi gestionare sunt bazate pe valoarea, dimensiunea şi destinaţia comenzii utilizând transportul rutier standard.

8.Ce trebuie să fac dacă am un element defect?

Satisfacţia clienţilor este prioritatea numărul unu la FUNPLAY. Vă rugăm să mergeţi la pagina de contact şi să ne furnizaţi mai multe detalii.

9. Pot primi un colet sâmbăta/duminica?

Nu, din păcate nu oferim servicii de livrare sâmbăta/duminica.

10. Cum pot comanda un catalog?

Website-ul nostru serveşte ca broşura online a firmei noastre. Pentru mai multe produse vă rugăm să vizitaţi www.funplay.ro. Produsele FUNPLAY sunt disponibile pentru vizionare pe site-ul FUNPLAY.

11. Cum pot intra în legătură cu FUNPLAY?

Daca doriţi să contactaţi FUNPLAY, puteţi utiliza This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau telefon/fax la următoarele numere: +4021 223 00 68; +40729 093 805

12. Ce este garanţia?

Garanţia înseamnă că pentru o anumită perioadă după cumpărare, orice defect de fabricaţie va fi reparat gratuit sau produsul va fi înlocuit daca nu poate fi reparat. Fiecare produs a fost fabricat la standarde de calitate precise. Toate produsele sunt extrem de fiabile, dar este posibil ca defecte să se poată dezvolta în timp.

13. Cum pot solicita o reparaţie gratuită în perioada de garanţie?

Tot ce vă trebuie este factura care v-a fost înmânată când aţi cumpărat produsul. Fără această dovadă nu puteţi face o cerere de garanţie. Vă asiguraţi că produsul este ambalat în mod corespunzător pentru a preveni daune suplimentare. Ne oferiţi numele, adresa, numărul de telefon şi adresa de e-mail, astfel încât să vă putem contacta cu uşurinţă.

14. Ce se întamplă dacă perioada de garanţie a expirat?

După perioada de garanţie, va trebui să plătiţi pentru orice reparaţie. Puteţi contacta FUNPLAY pentru a afla dacă repararea este posibilă şi cât va costa.